Projecten // 't Soet Huys
Van logo tot huisstijl
Initieel kwam 't Schepdaals Soethuys naar ons om nieuwe visitekaartjes en spaarkaarten te ontwerpen. Ondertussen hebben we ook hun verschillende menukaarten herbekeken en uitgewerkt. Zo kwam hun huidige huisstijl tot stand.
Visitekaartjes
Het begin van de huisstijl
Een leuk patroontje, lekker fel oranje, en leuke icoontjes. De visitekaartjes waren een schot in de roos en de gebruikte elementen waren perfect als basis voor hun nieuwe huisstijl. Vervolgens werden de visitekaartjes uitgebreid naar spaarkaarten en maakten we een leuk stempeltje.

Drie verschillende kaarten
Strategie & uitbreiding huisstijl
Het aanbod van de bakkerij ging veranderen. Er verdween wat van de kaart, bepaalde gerechten waren alleen 's ochtends verkrijgbaar en klanten moesten aan de toog bestellen. Samen tekenden we een plan uit om zo aangenaam en duidelijk mogelijk te communiceren naar de klanten. Zo kwamen er twee verschillende kaarten, een broodjesflyer en enkele affiches uit voort.